Shazwani Buddies

June 8, 2013

#WekenLoveTips : Kenyit Mata.

Fuh! fuh! tiup laptop yang dah berhabuk segumpal ni. Diabaikan dan terabai. Oh kesian..

Assalamualaikum.

Sihat ke everythree semua? Eh eh, everyone jelous? Yelah yelah, everyone pun sihat tak? Everytwo pulak? Oklah oklah, semoga everyolls sihat.

Aku ni lame dah tak sempat nak blogwalking ke blog-blog. Sebab tuntutan masa kononnye. Sibuk ape sangat pun tak tahu lah aku. Padahal sibuk tengok Maaduu.com aje hari-hari? mihihuehikhakhek *gelak tak ikhlas -_-'

Harini pulak angin ape datang menerpa pun aku tak tahu lah. Mungkin sebab angin weken gamaknye. Tetibe pulak terase nak bercerite tentang cinte. Ohoi..

Seperti yang aku sendiri maklum, jarangnye passion aku ke arah cinte-cinte ni. Biasenye kan lebih ke arah cinte jugak, tapi cinte fashion. ngahaha. Tapi yelah, angin weken ni kadang-kadang bukan boleh kire. Dah macam angin PMS pulak. Hormon adrenaline yang tak menentu. Kejap ke atas kejap ke kanan. Macam tu lah aku. bahaha.

So, todays weken tips would be 'Tips Jatuh Cinta : Kenyit Mata''.

#1 : Kenyit mata.
Walaupun sungguhlah  tak logik tips ni, tapi pade aku ia boleh jadi logik je. Segalenye yang tak logik boleh jadi logik kalau aku yang kona p kona mai. muhaha. Okaylah, aku rase aku boleh jatuh pengsan kalau tengok orang kenyit-kenyit mate ni. Bukan ape, hati aku ni yang gatal sebenarnye. Terlompat sane terlompat sini, last-last pengsan! Tapi tengok matelah, kalau mate macam Lee Dong Wook, sumpah aku akan jatuh cinte berkali-kali. Tapi kalau mate macam biawak tunggal, aku sanggup tanam diri sendiri dalam tanah. haha.

#2 : Ape lagi ek? Err...

#3 : Lupe lupe lupe -_-'

#4 : Blackout! *gelap dunia....

#5 : Rase macam dah tak mampu nak berfikir nih. Boleh dah kot endingkan post entri ni.


ohoii ohoii! macam ni boleh dikatekan curang ke dengan LDW? *pengsan......

p/s : dah namenye 'tips jatuh cinte : kenyit mata', memanglah pasal kenyit mate je yang jadi isu ye dak? ghahahaha.

okbai.
-Thanks for reading my entry ! Please come again-

1 comment: