Shazwani Buddies

June 12, 2013

Another #Passion Of Mine

Assalamualaikum.

Hi happy girls and boring boys. What's up?

Curious with my another passion? Lemme show you what I'm able to do other than fashion design.


Mase dalam proses.. corak dah siap jahit mase ni..

 Bahagian kepala dan badan..

 Bahagian ekor..

 Dah siap!


Wait wait.. Ada lagi..



My babies owlie.

Passion ni wujud disebabkan perangai aku yang suke tidur disamping bantal-bantal yang cumil dari kecik. Tapi aku suke buat sendiri sebab aku boleh modified bantal ni menjadi bantal sesedap rasa atuk moyang aku kan. Dan menjadi bantal yang lebih cumil dan sihat daripada biasa. :)

Eh, sihat? What?!

Sihat maksud aku di sini, bukanlah bergantung kepada fiber/kekabu semata. Tapi dekat bahagian dalam fiber tu aku letak kekacang hijau dan serbuk aroma terapi yang mampu membuatkan aku tidur dengan lena dan selesa. Gaiss, korang tahu tak betapa bestnye tidur atas bantal yang diadditional perisakan dengan kacang hijau tu. Bukan ape, cuma untuk elakkan leher aku sakit-sakit bile bangun tidur. See? Itu dah dikire sebagai bantal made in sendiri lah kan? ngahaha.

Setiap bantal yang aku buat tu aku letak lain-lain bau aroma terapi. Kalau malam ni aku nak bau ylang-ylang, aku peluklah yang bau ylang-ylang tuh. Kalau malam esok aku nak bau lemonade, aku peluklah yang bau lemonade punya. bhahaha. Nampak tak kecurangan secara realiti? Dengan bantal pun aku boleh nak curang-curang. Haiss.. -____-'

Sebenarnya banyak lagi, tapi aku tak mampu untuk menunggu loading yang maha lama kalau aku bubuh gambar bebanyak. Aku pun sakit hati, koreng pun confirmlah menyumpah kan? harhar.

Apepun aku puas hati dan bersyukur dengan passion's yang Allah bagi ni, sebab aku boleh aplikasikan untuk hidup seharian. 


So, your passion also could be a variety too, is it? Manfaatkan.

-Thanks for reading my entry ! Please come again-

3 comments: