Shazwani Buddies

June 10, 2013

Aku Jatuh Cinta Lagi... Ohoii!

Duduk bersila.. ambik keropok 'super cincin'.. sarung cermin mata bingkai hitam zero power.. setat blogging..

Assalamualaikum.


Hai wanita dan lelaki Isnin semua. Mood kerja macam mana harini? Kalau tak ok pun hade aku kesah? kerh kerh kerh :p

Yelah, aku tahu aku jahat. Tak baik aku cakap cemtu kan. Ekceli aku kesah dengan mood engkorang yang baru lepas PMS tu. Tapi itu hanyalah hot greetings semata-mata. Mestilah kene panaskan enjin dulukan sebelum memulakan cerita. Barulah everything would be smutt and stedi jer ye dak? *kalau madam jett bace ayat BI aku ni konfem akan dikutuknye 44 keturunan... -____-''

Well, aku setat bukak blog ni selepas menonton Maaduu.com. Over kan? Ahh peduhulik hape haku over ke tak. Yang penting aku feel betul tengok cite 'When A Man Loves' tuu :')

Entah kenape aku rase macam harus curang dengan Dong Wook :(

Sebab aku merasakan Song Seung Hun lebih memerlukan kasih sayang aku. Dan die kelihatan agak....er....agak....hensem daripada Dong Wook waktu ittuwwww. Aghhh... :''(

Alahai. Kenape aku jadi macam ni sangat. Padahal aku ni bukannye Korean Lover sangat. *tiputiputipu!

Ya la.. ya la.. aku suke jugak sikit Korean tu. Cume takdelah 'hard rock fan' macam engkorang tu yang tahap cicak goreng berlade tu punye hard fan! atau lebih sadis.. yang lebih tahap tukar name daripada Cicak Binti Memerang kepade Min Ho Binti Memerang. Ehh.. aku takdelah sampai macam tu. Terus tak jumpe name asli. Haiss. Penangan Korea kan. Kau tengok? Extreme betul. Jangankan gitu, sampaikan ade blog yang aku terjah claim diri die.. er.. ape ek name Korea tu aku lupe, Nikon? Nipon? Nikun? ape tah lah aku lupe pulak.. Yang penting aku tak tahu nama owner sebenar blog tu dan.... segala entri dia dalam bahasa Melayu lah pulak -___-'

Tapi melompatlah aku kalau betul Mat Korea tu sendiri punye blog. Kan. Walaupunku tahu anganan itu sekadar tebakan yang tidak pernah nak betul! huh!

Tapi yang menjadi masalahnye, aku selalu tengok Dong Wook jugak. Sampai screen wallpaper pun aku bubuh gambar die siap bingkai-bingkai ade love love ade baterfelai baterfelai lagi gituwww. Tapi adakah beliau pun tengok aku? Nak tengok ape, kenal pun tak oii.. Sekurang-kurangnya tak kenal pun, bacelah blog aku ni yang claim bakal isteri dia. Kan? Tak romantik lansung bakal suami aku tu.. huh! Ni yang buatkan aku nak berubah arah nih. ehem...

Tak la.. tak la.. tak laa.....

Gaiss.. es wat wi no gaiss.. kita selalu tengok artis depa, kan? tapi artis depa tu ada ka tengok artis kita? Aku rasa depa tu kenai pun dak Lisa Surihani. Kalau Lisa Surirumah mungkin depa kenai.. hai lahhh...  *haa kea doh tubik baso Kedoh!aku oyak doh aku oyak doh... -___-'

Ehmm mase memula aku dengar tentang fenomena Korea tu takdelah aku over-exciting sangat kan nak ambik tahu ke ape. Adik aku pulak sibuk cerita tentang Jang Geun Suk tu aku hanya mampu tayang muka selamba kijang yang lebih menunjukkan seperti mintak dibaham oleh sang harimau selatan je. Eh? haha :p

Tapi.. ahh.. whatsoever lah kan! Yang penting drama Korea tak pernah failed bagi impak tangisan yang berlagu-lagu sehingga hingus hijau meleleh keluar pun kami tak perasan. Dan entah apasal aku bercakap kotor ni? Geli la. Geli la. Seriyes nak muntah -___-

Eipp.. okay okay.. go back to main topic!

Dahlah setiap drama die memberi impak yang kekal sepanjang zaman kan.. tambahan perisa pulak dengan pelakun-pelakun die yang menjiwai watak tu dengan ayu, kacak dan tak berape nak sopan pulak. Pehh! Mantap! Tapi bile part-part yang ''romantik'' tu menghiasi layar, masetu paluan jantung aku yang dah tak tentu arah memainkan gendang irama rock kapak, balada, klasik, jazz smue ade lah kan. Pakej! Lengkap! Fuh!

Ok dah wani! Ape kau merepek nii?? Huishh.. apasal aku jadi macam ni ni harini ni.. aghh! -___-'

Uisk cukuplah cukuplah. Bende yang pendek boleh jadi panjang pulak aku ni. Bile nak insaf tahulah..


 
 am I  looking handsome darling?

Oh ye lupe pulak, pagi tadi Song Seung Hun hantar MMS gambar die ni kat aku. Aish aku bukannye apekan, tak berniat pun nak menduakan Lee Dong Wook. Tapi apakan daya. Orang hulurkan kasih.. aku terima je lah kan. Apatah lagi seorang yang mampu menggundahgulanakan jiwe-jiwe yang sedang merana ini. Jatuh cinta berkali-kali aku melihat wajahnya. ngahaha.

Parah! Parah! Kene stop dah ni nampaknye.

Okbai.

-Thanks for reading my entry ! Please come again-

5 comments:

  1. untunglah dia ada org mms :P hehehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kan? Untung bagai nak gile dah rasenye ni.. hikikuekuek :D

      Delete
  2. perghh, hensem guler..dua2 retis korea ni memang mengancam la..lol

    ReplyDelete