Shazwani Buddies

April 22, 2013

Virus Gwiyomi (?)

Assalamualaikum.

Hai Gwiyomi(s) Malaysia sekalian. What's up?

Aku rase sungguh kasihan terhadap diri sendiri sebab baru tahu yang dunia dilanda virus 'Gwiyomi' -,-
Virus? Oh..

Gwiyomi tu aku tengok macam lagu yang diciptakan sambil mengira nombor dengan aksi yang kiut. Kiut? Oh... again..

Yang lagi tak sangka, lagu tu kiut je aku dengar.. tapi.. tappi tapi.. aku tengok lagi ramai lelaki yang buat aksi kengkonon kiut tu (?). What happen? What what what happen? haha. Kat bawah yang ade dua orang lelaki ni lah first video yang aku tengok sebelum aku tahu yang Gwiyomi tu lebih sesuai untuk budak kecik je kut -,-

Tapi kalau yang dah berwajah 'kiuta' tu bolehlah kot ber'gwiyomi'. Yang ala-ala Japun ke Korua ke, kan. Macam muke aku tak boleh. Sebab rupa lebih kepade suke ketawe terbahak-bahakhakhak je. Karang belum start lagu lagi aku dah pecah perut, hikhik. Tapi takpelah kiuta ke tak kiuta ke, asalkan tak kering gusi aku tengok diorang bergwiyomi, haha.

Seriously video ni memang tak boleh blaa bile kawan sebelah die tu tahan gelak haha. Tapi aku tak boleh tahan. Tak boleh! haha -.-'


 haha -,-
 
 
Ni ade lagi video yang.. yang.. yang.. yang haha

 
 
yang ni wajib tengok haha. Nightmare aku -,- 
 
 
versi hensem. seriously hensem haha. 
 
 
dekat tempat keje pun jadi? haha kan dah kene buku lime :D
 
So? Mostly lelaki yang gilekan Gwiyomi sekarang ni. Macam-macam versi lawak yang direke. Aduhlaa sakit perut aku tengok muke masing-masing haha.



p/s: gwiyomi.. gwiyomi.. gwi gwi gwi gwi gwi gwiyomi gwiyomi haha adoi!:D

-Thanks for reading my entry ! Please come again-

4 comments:

  1. as salam , blogwalking here jom join , ni first segmen :)

    http://cokielatmaness.blogspot.com/2013/04/segmen-i-love-you-mom.html

    ReplyDelete
  2. Hahaha, fifi baru 1st time tgok gwiyomi versi lelaki..hahahaha.. kelakar hbs.. yg 1st skali tu comell.. hahah

    ReplyDelete
  3. tapi pelik. bila lelaki buat ramai pulak komen -ve. apakah dorang ni. hahaha

    ReplyDelete
  4. oh..lelaki pun ada juga yang muka jambu..ahaha.layak kot buat gwiyomi..haha..tapi dikecam hebat sebb tak dapat nak lawan girl2..sebab girl2 buat lagi lembut n cute..

    ReplyDelete